SINDIKAT DRŽAVNIH I LOKALNIH SLUŽBENIKA I NAMJEŠTENIKA REPUBLIKE HRVATSKE
SDLSN - Povratak na početnu stranicu SDLSN - Povratak na početnu stranicu
Srijeda, 22.03.2017. Ispis Pošalji na mail

SINDIKAT UPOZORAVA
U Zagrebu novi šalteri, a u Rijeci na jedinom nema dovoljno službenika


U Rijeci se zaposleni u Službi za upravne poslove Policijske uprave primorsko-goranske već godinama žale na nedovoljan broj službenika

(Direktno.hr, 22. ožujka 2017.) Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika Hrvatske upozorio je u srijedu da dok MUP u Zagrebu otvara tri nove šalterske lokacije, u Rijeci na jedinoj građanima dostupnoj lokaciji nema dovoljno službenika.

MUP je otvaranjem novih šalterskih mjesta za izdavanje dokumenata i rješavanje statusnih pitanja građana u Zagrebu, na lokacijama u Črnomercu, Dubravi i Novom Zagrebu, Zagrepčanima fizički približio upravni servis i osigurao dodatne kadrove za obavljanje poslova koji im oduzimaju dragocjeno vrijeme, no građani u drugim upravnim središtima nisu takve sreće, ističe sindikat u priopćenju.

U Rijeci se zaposleni u Službi za upravne poslove Policijske uprave primorsko-goranske već godinama žale na nedovoljan broj službenika i uvjete rada na lokaciji u Ulici žrtava fašizma 3, što redovito kulminira u ljetnim mjesecima zbog neadekvatnog klimatizacijskog sustava, uslijed čega frustrirani građani svoje nezadovoljstvo često iskaljuju na zaposlenima, napominje sindikat.

Iako je sistematizacijom predviđeno 13 službenika, zaposleno ih je 10, od kojih je jedna službenica na porodiljnom dopustu, a druga na bolovanju. Zaposleni rade u dvije smjene, njih četvero ujutro i tri poslijepodne, dok je jedna osoba angažirana na mobilnom šalteru i obilasku građana koji sami ne mogu pristupiti šalterskom mjestu.

Osim nedovoljnog broja zaposlenih, muči ih i povećanje opsega posla do kojeg je došlo zbog izdavanja osobnih iskaznica osobama koje imaju manje od 16 godina, povećanog broja izdanih putovnica osobama koje odlaze na rad u inozemstvo i izdavanja novih osobnih iskaznica kod promjene adrese.

Sindikat je zbog toga u nekoliko navrata reagirao, a odgovorni u MUP-u potvrđivali stanje i opravdavali ga nezavidnom financijskom situacijom, ali ništa se nije promijenilo. Stoga se postavlja pitanje standarda upravnog servisa koji MUP osigurava u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima, odnosno potrebe policentričnog razvoja uprave koja će građanima pružati podjednaku kvalitetu usluga, poručuje sindikat. 

 

Sindikalci se žale što Zagreb ima tri nova MUP šaltera, a Rijeka samo jedan

 

(Index.hr, 23. ožujka 2017.) SINDIKAT državnih i lokalnih službenika i namještenika Hrvatske upozorio je da dok MUP u Zagrebu otvara tri nove šalterske lokacije, u Rijeci na jedinoj građanima dostupnoj lokaciji nema dovoljno službenika.

MUP je otvaranjem novih šalterskih mjesta za izdavanje dokumenata i rješavanje statusnih pitanja građana u Zagrebu, na lokacijama u Črnomercu, Dubravi i Novom Zagrebu, Zagrepčanima fizički približio upravni servis i osigurao dodatne kadrove za obavljanje poslova koji im oduzimaju dragocjeno vrijeme, no građani u drugim upravnim središtima nisu takve sreće, ističe sindikat u priopćenju.

 

Nedovoljan broj službenika

U Rijeci se zaposleni u Službi za upravne poslove Policijske uprave primorsko-goranske već godinama žale na nedovoljan broj službenika i uvjete rada na lokaciji u Ulici žrtava fašizma 3, što redovito kulminira u ljetnim mjesecima zbog neadekvatnog klimatizacijskog sustava, uslijed čega frustrirani građani svoje nezadovoljstvo često iskaljuju na zaposlenima, napominje sindikat.

Iako je sistematizacijom predviđeno 13 službenika, zaposleno ih je 10, od kojih je jedna službenica na porodiljnom dopustu, a druga na bolovanju. Zaposleni rade u dvije smjene, njih četvero ujutro i tri poslijepodne, dok je jedna osoba angažirana na mobilnom šalteru i obilasku građana koji sami ne mogu pristupiti šalterskom mjestu.

 

Muči ih i povećanje opsega posla

Osim nedovoljnog broja zaposlenih, muči ih i povećanje opsega posla do kojeg je došlo zbog izdavanja osobnih iskaznica osobama koje imaju manje od 16 godina, povećanog broja izdanih putovnica osobama koje odlaze na rad u inozemstvo i izdavanja novih osobnih iskaznica kod promjene adrese.

Sindikat je zbog toga u nekoliko navrata reagirao, a odgovorni u MUP-u potvrđivali stanje i opravdavali ga nezavidnom financijskom situacijom, ali ništa se nije promijenilo. Stoga se postavlja pitanje standarda upravnog servisa koji MUP osigurava u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima, odnosno potrebe policentričnog razvoja uprave koja će građanima pružati podjednaku kvalitetu usluga, poručuje sindikat. 

 

Sindikat negoduje zbog neravnomjernog otvaranja šaltera u RH

 

Sindikat državnih i lokalnih službenika i namještenika Hrvatske upozorio je u srijedu da dok MUP u Zagrebu otvara tri nove šalterske lokacije, u Rijeci na jedinoj građanima dostupnoj lokaciji nema dovoljno službenika.

(N1, 22. ožujka 2017.) MUP je otvaranjem novih šalterskih mjesta za izdavanje dokumenata i rješavanje statusnih pitanja građana u Zagrebu, na lokacijama u Črnomercu, Dubravi i Novom Zagrebu, Zagrepčanima fizički približio upravni servis i osigurao dodatne kadrove za obavljanje poslova koji im oduzimaju dragocjeno vrijeme, no građani u drugim upravnim središtima nisu takve sreće, ističe sindikat u priopćenju.

U Rijeci zaposleni u Službi za upravne poslove Policijske uprave primorsko-goranske već godinama se žale na nedovoljan broj službenika i uvjete rada na lokaciji u Ulici žrtava fašizma 3, što redovito kulminira u ljetnim mjesecima zbog neadekvatnog klimatizacijskog sustava, uslijed čega frustrirani građani svoje nezadovoljstvo često iskaljuju na zaposlenima, napominje sindikat.

Iako je sistematizacijom predviđeno 13 službenika, zaposleno ih je 10, od kojih je jedna službenica na porodiljnom dopustu, a druga na bolovanju. Zaposleni rade u dvije smjene, njih četvero ujutro i tri poslijepodne, dok je jedna osoba angažirana na mobilnom šalteru i obilasku građana koji sami ne mogu pristupiti šalterskom mjestu.

Osim nedovoljnog broja zaposlenih, muči ih i povećanje opsega posla do kojeg je došlo zbog izdavanja osobnih iskaznica osobama koje imaju manje od 16 godina, povećanog broja izdanih putovnica osobama koje odlaze na rad u inozemstvo i izdavanja novih osobnih iskaznica kod promjene adrese.

Sindikat je zbog toga u nekoliko navrata reagirao, a odgovorni u MUP-u potvrđivali stanje i opravdavali ga nezavidnom financijskom situacijom, ali ništa se nije promijenilo. Stoga se postavlja pitanje standarda upravnog servisa koji MUP osigurava u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima, odnosno potrebe policentričnog razvoja uprave koja će građanima pružati podjednaku kvalitetu usluga, poručuje sindikat. 

 

U Zagrebu novi šalteri, a MUP je Rijeku zanemario?

(Fiuman.hr, 22. ožujka 2017.) Ministarstvo unutarnjih poslova je otvaranjem novih šalterskih mjesta za izdavanje dokumenata i rješavanje statusnih pitanja građana u gradu Zagrebu, na lokacijama u Črnomercu, Dubravi i Novom Zagrebu, stanovnicima hrvatske metropole fizički približilo upravni servis i osigurao dodatne kadrove za obavljanje poslova koji građanima oduzimaju dragocjeno vrijeme, a koji su dosad bili upućeni na lokacije u Petrinjskoj i Heinzelovoj ulici.

I dok je ovakvo jačanje upravnih kapaciteta MUP-a u Zagrebu za svaku pohvalu, u drugim upravnim središtima nisu takve sreće.

Tako se npr. u Rijeci, trećem po veličini gradu u Hrvatskoj, zaposleni u Službi za upravne poslove Policijske uprave primorsko-goranske već godinama žale na problem nedovoljnog broja zaposlenih i uvjete rada na jedinoj građanima dostupnoj lokaciji u Ulici žrtava fašizma 3, koji redovito kulminira u ljetnim mjesecima zbog neadekvatnog klimatizacijskog sustava, uslijed čega frustrirani građani svoje nezadovoljstvo često iskaljuju na zaposlenima.

Naime, iako je sistematizacijom predviđeno 13 službenika, zaposleno ih je 10, od kojih je jedna službenica na porodiljnom dopustu, a druga na bolovanju. Zaposleni rade u dvije smjene, njih četvero ujutro i tri poslijepodne, dok je jedna osoba angažirana na mobilnom šalteru i obilasku građana koji sami ne mogu pristupiti šalterskom mjestu.

Osim nedovoljnog broja zaposlenih, muči ih i povećanje opsega posla do kojeg je došlo zbog izdavanja osobnih iskaznica osobama koje imaju manje od 16 godina, povećanom broju izdanih putovnica osobama koje odlaze na rad u inozemstvo i izdavanja nove osobne iskaznice kod promjene adrese.

Sindikat je zbog toga u nekoliko navrata reagirao, a odgovorni u MUP-u potvrđivali stanje i opravdavali ga nezavidnom financijskom situacijom, ali ono se nije promijenilo te se stoga postavlja pitanje standarda upravnog servisa koji MUP osigurava u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima, odnosno potrebe policentričnog razvoja uprave koja će građanima pružati podjednaku kvalitetu usluga, stoji u reagiranju Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika Republike Hrvatske

 

MUP u Zagrebu otvorio tri nove šalterske lokacije, u Rijeci na jednoj nema dovoljno zaposlenih


Postavlja se pitanje standarda upravnog servisa koji MUP osigurava u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima, odnosno potrebe policentričnog razvoja uprave koja će građanima pružati podjednaku kvalitetu usluga

(SDLSN, 22. ožujka 2017.) Ministarstvo unutarnjih poslova je otvaranjem novih šalterskih mjesta za izdavanje dokumenata i rješavanje statusnih pitanja građana u gradu Zagrebu, na lokacijama u Črnomercu, Dubravi i Novom Zagrebu, stanovnicima hrvatske metropole fizički približilo upravni servis i osigurao dodatne kadrove za obavljanje poslova koji građanima oduzimaju dragocjeno vrijeme, a koji su dosad bili upućeni na lokacije u Petrinjskoj i Heinzelovoj ulici.
I dok je ovakvo jačanje upravnih kapaciteta MUP-a u gradu Zagrebu za svaku pohvalu, u drugim upravnim središtima nisu takve sreće.
Tako se npr. u gradu Rijeci, drugom po veličini gradu u Hrvatskoj, zaposleni u Službi za upravne poslove Policijske uprave primorsko-goranske već godinama žale na problem nedovoljnog broja zaposlenih i uvjete rada na jedinoj građanima dostupnoj lokaciji u Ulici žrtava fašizma 3, koji redovito kulminira u ljetnim mjesecima zbog neadekvatnog klimatizacijskog sustava, uslijed čega frustrirani građani svoje nezadovoljstvo često iskaljuju na zaposlenima.
Naime, iako je sistematizacijom predviđeno 13 službenika, zaposleno ih je 10, od kojih je jedna službenica na porodiljnom dopustu, a druga na bolovanju. Zaposleni rade u dvije smjene, njih četvero ujutro i tri poslijepodne, dok je jedna osoba angažirana na mobilnom šalteru i obilasku građana koji sami ne mogu pristupiti šalterskom mjestu.
Osim nedovoljnog broja zaposlenih, muči ih i povećanje opsega posla do kojeg je došlo zbog izdavanja osobnih iskaznica osobama koje imaju manje od 16 godina, povećanom broju izdanih putovnica osobama koje odlaze na rad u inozemstvo i izdavanja nove osobne iskaznice kod promjene adrese.
Sindikat je zbog toga u nekoliko navrata reagirao, a odgovorni u MUP-u potvrđivali stanje i opravdavali ga nezavidnom financijskom situacijom, ali ono se nije promijenilo te se stoga postavlja pitanje standarda upravnog servisa koji MUP osigurava u Zagrebu i drugim hrvatskim gradovima, odnosno potrebe policentričnog razvoja uprave koja će građanima pružati podjednaku kvalitetu usluga. S. Kuhar

Pročitajte još...

Ostale novosti

Postani član sindikata, neovisno o boji očiju, rodu, spolu, političkom uvjerenju, vjeri i svjetonazoru. 

Budi član ili postani superheroj - sindikalni povjerenik.

Ako Ti se ne sviđa SDLSN uđi u STPRM ili GŠMNT, ali nemoj stajati po strani kad se odlučuje o Tvojim pravima i poslu. 

 

 

 

 

Anketa

Vlada ponovno najvaljuje izradu zakona o plaćama, ali prvo u državnoj upravi. Mislim da...

Povjereništva

Prijavite se na našu mailing listu i primajte obavijesti sa stranica SDLSN-a.



Mailing lista Povjereništva
Pošalji link prijatelju

MUP u Zagrebu otvorio tri nove šalterske lokacije, u Rijeci na jednoj nema dovoljno zaposlenih

Vaše ime i prezime: *
Vaša email adresa: *
Email adresa prijatelja: *
Poruka:
* obavezna polja